Ana Sayfa » , , , , , » İlker Başbuğ: Benim serbest bırakılmam bir başlangıçtır

İlker Başbuğ: Benim serbest bırakılmam bir başlangıçtır

Yazar Blogspot on 8 Mart 2014 Cumartesi | 03:29

İlker Başbuğ: Benim serbest bırakılmam bir başlangıçtır
Ergenekon davasından tutuklu eski Genelkurmay Başkanı İlker Başbuğ, Silivri Cezaevi'nden tahliye edildi. Çıkışta bir açıklama yapan Başbuğ, "Bütün kalbimle inanıyorum ki Silivri'de, Maltepe'de ve diğer yerlerde suçsuz bulunan arkadaşlarım da en kısa sürede hürriyetlerine kavuşacaklar." dedi.

İstanbul 20. Ağır Ceza Mahkemesi'nin Ergenekon davasından müebbet hapis cezası çarptırılan eski Genelkurmay Başkanı İlker Başbuğ ile ilgili tahliye kararı vermesinin ardından Başbuğ Silivri Cezaevinden ayrıldı. Çıkışta açıklama yapan Başbuğ, "Genelkurmay Başkanı terör örgütü kurmak ve yönetmekle suçlanarak tutuklandı. Taktir yüce Türk milletin aittir. Aradan 26 ay geçti. Bizi bu 26 ay cezaevinde nefret ve intikam duygularıyla hareket edenler burada tuttu. Beni 26 ay hürriyetimden yoksun bıraktılar. Yüce Türk milleti iddiaların geçersizliğini, Genelkurmay Başkanı ve karargahının terör örgütü olarak suçlamanın kabul edilmez bir durum olduğunu darbecilikle hiçbir alakamızın olmadığını kısa bir süre de anladı." ifadelerini kullandı.

"Ben bugün buradaysam yüce milletimizin bizlere gösterdiği sevgi ve destekten dolayı buradayım. Yüce Türk milletine en derin şükranlarımı sunuyorum."
diyen İlker Başbuğ, "Benim serbest bırakılmam bir başlangıçtır. Bütün kalbimle inanıyorum ki Silivri'de, Maltepe'de ve diğer yerlerde suçsuz bulunan arkadaşlarım da en kısa sürede hürriyetlerine kavuşacaklardır. Bu gerçekleşmezse benim hürriyetimi kazanmamın hiçbir anlamı kalmaz. Bugün ben ne kadar suçsuz isem benim gibi diğer arkadaşlarıma da suçsuzdur." diye konuştu.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Ana Sayfa | Reklam Ver |İletişim
Copyright © 2013. Türkiye Haberleri,Siyaset,Ekonomi,Yerel Seçimler,Spor - Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kopyalama yapılamaz!..